duminică, 4 martie 2012

Si ceva salata

Iar eu am facut o salata mai speciala. Pentru ca tot vine primavara si multa lume o da pe verzituri de dieta, pentru ca postul a inceput deja si pentru ca, langa atatea dulciuri, trebuie si ceva mai usor. Nu mai spun ca merge de minune cu painea de casa!

Am facut o salata greceasca. Sau cel putin pentru mine, din noiembrie cand am fost ultima data in Grecia, salata greceasca a inceput sa fie cea pe care am mancat-o la matusa in casa – salata (iceberg am pus eu acum), rosii cherry, castravete, varza rosie, morcov ras si ingredientele care fac muzica – miezul de nuca si bobitele de rodie (foarte sanatoase, dar atentie ca pateaza rau!). Am pus ulei de masline, otet balsamic si sare ochiometric… si am dat gata singura un castron!
In rest se poate pune orice leguma si semintele care va plac cel mai tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu