duminică, 25 martie 2012

AMR 20

Sunt Alina si sunt dependenta de dulciuri. Rau de tot! Si in momentul asta mai sunt si in perioada de abstinenta. Mi-am pus eu in cap, si vointa la incercare, ca pana la Paste sa nu mai mananc dulciuri. (De fapt asa mi-a zis si doctorul sa fac si deh, daca tin la sanatatea mea…) Exceptie fac ciocolata neagra, dar nu mai mult de doua cubulete pe zi, batoane Fitness, cate unul la doua zile… si zaharul din cafea. Pai chiar deloc-deloc, n-as putea!

Oare clatitele fara umplutura se pun?!? Ca n-au zahar! Sadicii mei de acasa au avut pofte si m-au pus la treaba. Si normal ca imi fac si mie cu ochiul! Arina n-a vrut sa manance azi nimic in afara de lapte, dar cu gura plina si, cu cate o bucatica in fiecare mana, striga “ai iau atita!” (“mai vreau clatita!” in traducere unu la unu). Si ea le mananca goale, ce-i drept, asa ca dupa doua intregi, tot mai vrea. (Plus ca cine nu ar vrea cand le fac atat de bune??!?)

Deci sunt la dezintoxicare auto-impusa de 4 zile. Nu stiu cat de motivata sunt, mai ales ca nici macar la cantar nu se cunoaste vreo diferenta, dar sper sa mai rezist cele 20 de zile pe care mi le-am propus. Il consider postul meu. Daca nu as fi mancat carne, n-as fi avut nici o problema, daca as fi tinut post in adevaratul sens, m-as fi descurcat. Dar treaba asta cu dulciurile, chiar ma pune la chinuri si grele incercari. Si cred ca cel mai frica imi e ca, daca duc totul la bun sfarsit, o sa ma obisnuiesc fara si n-o sa mai vreau nici dupa. Viata fara prajituri, creme, briose, placinte si inghetate... ce trista ar fi!!!

Un comentariu: