sâmbătă, 3 martie 2012

Idei de Mic Dejun ( I ) : Pasta de peste


Habar nu am ce mananca lumea in general la micul dejun! Stiu insa ca atunci cand vine week-end-ul eu una am pofta de ceva deosebit cu care sa imi incep ziua. Si adevarul este ca te cam saturi de clasicele cereale cu lapte, oua ochi sau mezeluri fie ele si traditionale. 

Mi-am propus ca o data pe saptamana, toata luna martie sa va prezint cate o idee de altceva pentru micul dejun!
Astazi, pasta de peste. Reteta e delicioasa, e "furata" de la tata si usor personalizata de mine. O pregatesc oricand avem musafiri (la orice ora) si nu dau gres niciodata cu ea!

Ingrediente:
1 cutie sau 2 sau mai multe (in functie de cantitatea dorita) de sardine in ulei;
1 cutie (medie sau mare) de pate de porc sau pui;
1 ceapa de apa (marimea se va decide in functie de programul din ziua respectiva si de cat de mentolata e pasta de dinti a fiecaruia dintre noi :) );
mustar, zeama de lamaie, piper - dupa gust.

Mod de preparare:
Se scurg sardinele si se paseaza cu furculita, se amesteca cu pateul si cu ceapa taiata marunt. Apoi se adauga mustarul, zeama de lamaie si piperul (eu nu pun sare pentru ca sardinele si pateul au suficienta) si se amesteca totul pana rezulta o pasta omogena.

Se serveste rece sau la temperatura camerei, pe paine neagra de casa!

Enjoy!

Un comentariu: