marți, 27 martie 2012

La Ceai (la Vlaicu)

Pentru ca traim in Romania si evident totul ne nemultumeste la aceasta tara, trebuie sa alegem locurile care ne fac bine si ne reprezinta cu adevarat. Si cum zicea cineva mai inspirat ca mine, la romani plansul este o arta, asa ca am decis de ceva vreme sa fac contrariul si sa iau tara asta asa cum e si sa ma bucur de ce imi ofera bun si frumos si de oamenii calzi si de nadejde pe care ii intalnesc in cale.
De asta poate intre un restaurant plin de fum de unde plec plangand sau o cafenea Dorobantista si o ceainarie, cea din urma va triumfa intotdeauna cu succes in fata mea pentru ca imi ofera calm si relaxare. Probabil abordarea este cat se poate de subiectiva, dar pana la urma eu sunt autorul acestui post si se pare ca am voie :) .
Ieri mi-am revazut buna prietena si am ales ca locatie o ceainarie, denumita simplu si concis Ceai la Vlaicu. Descoperisem acest loc intr-o iesire cu colegii de la cursul de foto si pentru ca mi-a placut atmosfera relaxanta si home-like am zis sa revin si sa aduc cu mine si pe cineva drag.
Ceai nu am baut acum [dar am retinut de data trecuta ceaiul de iasomie (eu il incerc peste tot) si cel afumat (da, afumat!)], dar am apreciat limonada cu apa plata, miere si frunze generoase de menta. Nu am incercat ciocolata de casa dar am auzit din sursa sigura ca a fost de apreciat. Placinta cu dovleac am retinut de asemenea ca trebuie incercata, dar mai discutam si dupa dieta! M-am delectat insa cu un sandvis bun cu rucola (guilty, eu sunt fan rucola :) ) denumit Milano si care m-a purtat intr-o calatorie imaginara pana in Italia.
Revelatia serii a fost micuta Ioana care ne-a explicat ce si cum sta treaba la ceainarie, ne-a spus ca are deja 2 anisori, (gandind evident ca orice domnisoara in perspectiva) si ca bea ceai si ea, ne-a admirat cerceii si pantofii si ne-a aratat cum se sterge temeinic o masa si cum e sa ai lipici chiar daca esti mic cat un spiridus.
Ne-a placut si ne-am delectat de nici nu ne-am dat seama ca se facuse mai mai ora 10!  
Asteptam vremea mai calduroasa sa testam si terasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu