marți, 1 martie 2011

De 1 martie

Îmi tot storc creierii de azi dimineață să găsesc o idee să scriu și eu ceva draguț de 1 martie. Neam inspirație!!! Deși sunt foaaaaarte fericită că vine primăvara! Și că pitica mea a învățat să mă pupe! Și că ma trage de păr deși mi-am tăiat aseară mai mult de trei sferturi din el! Și că facem împreună gimnastică… adică ridică un picior când îi spun, dar rămâne cu el suspendat că i se pare mai interesant să i-l dau eu jos. A, și sunt fericită și că a mâncat fără probleme azi pește fiert cu broccoli, dovlecel și cartof tot fierte și cu puțină zeamă de supă. O scârbenie! Dar mă întreb dacă nu ar trebui să îi dau scârbenii din astea mai des.
Mă indispune în schimb faptul că nu e soare și că nu e chiar vreme de plimbare. Dar vreau neapărat să scriu ceva energizant de 1 martie si nu vreau să mă gândesc că o fac pentru că trebuie, ci pur și simplu pentru că mi-a fost dor de primăvară și pentru că abia aștept să înflorească magnoliile și să mă încalț cu balerini. Așa ca am o groaaaază de mărțișoare (nororc cu fii-mea!) și mă bucur și ne urez tuturor o primăvară lungă și călduroasă și fără ploi, cu multă voie bună și chef de viață.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu