luni, 28 februarie 2011

Imi place sa ...

... calatoresc, mai mult decat orice. Asa descopar, invat, ma inspir, ma relaxez, ma re-inventez, ma cizelez, imi incarc bateriile.
... mananc dulciuri (cu ciocolata, cu vanilie, cu crema, fara crema, nu fac discriminari si ador in special clatitele facute de mama, umplute cu „dragoste” si gem de caise), pizza, oua ochi si cartofi prajiti, shaorma de vita de la „Roti” si creveti, multi, multi creveti!
... scriu. La serviciu, acasa, la cursuri, in aeroport si mai ales in calatorie. Compenseaza din plin cu vorbitul.
... merg la shopping. Daca nu salvez eu economia Romaniei, atunci cine? Imi place in special sa iau cadouri si sa fac mici surprize celor dragi.
... fac Excel-uri. Toata viata mea se invarte in jurul lor si mai totul este bine organizat multumita acestui tool destul de cool.
... fac dus in „cabina” inventata cu mare succes de sotul meu. Imi fac mea culpa ca am refuzat vehement idea de a inlocui cada (marele clasic din apartamentele noastre), dar ma bucur ca mi-am „revenit” la timp!
... urmaresc pentru a 5-a oara (doar a 5??) „Friends”. Rad cu aceeasi pofta de fiecare data de parca ar fi prima oara cand urmaresc acest serial.
... ma uit pe Mezzo la spectacolele de opera sau balet, sa urmaresc concertul de Anul Nou de la Viena cu dedicatie si sa vanez emisiuni culinare, de moda sau cu constructii ori renovari de case pe Discovery - Travel & Living.
... vizitez toate gradinile zoologice!
... inot.
... lenevesc.
... visez si sa imi fac planuri!
... sper!
... fiu rasfatata!
... cred in povesti frumoase si ca binele invinge mereu!

Un comentariu:

  1. Ii plac si Mariucai toate astea. S-a asezat langa laptop si mi-a aratat cu degetul. Si mi-a si zis ceva! :))

    RăspundețiȘtergere