vineri, 11 martie 2011

I’m loving it!

Nu este reclama la McDonald’s cum s-ar putea crede la prima vedere, ci este o noua enumerare cu chestiile care imi plac pentru ca pana la urma acest blog este despre noi, „fetele de la Cafeneaua-vieneza” cum ne-am botezat intr-un post anterior.
So, imi plac(e):
Bijuteriile, zdranganelele si accesoriile de orice fel, de la brose la fulare, posete sau siraguri de perle.
Pantofii, colorati, in combinatii insolite, cu toc, fie ca scrie pe ei Pilar Abril, Musette, Coca Zaboloteanu sau Jimmy Choo.
Limbile straine, la cele de origina latina am lipici si le invat din mers, dar mai nou imi place sa cochetez cu germana si chineza.
Florile: lalele, orhidee, trandafiri, amaryllis.
Fructele: de vreun an nu pot trai daca nu mananc cel putin un fruct pe zi si astfel combin pofta cu sanatatea!
Concediile – no comment, cui nu i-ar placea?
Gemul de capsuni pe reteta lui Jamie Oliver – un deliciu!
Ceaiul – l-am urat ani de zile pentru ca il asociam cu starea de boala, dar cu timpul am descoperit ca este o bautura rafinata care imi face mare placere.
Obiectele de papetarie – desi de unele chiar nu am nevoie imi face placere sa le admir si sa le achizionez.
Primavara si vara – pentru ca vin cu soare, cu viata, cu caldura, cu sandale decupate, cu plaja, vacanta si cocktail-uri.
Sibiul – pentru ca este orasul care imi aminteste cel mai mult de alte meleaguri.
Picturile lui Klimt si ale Georgetei Grabovschi – pentru ca imi comunica ceva aparte atunci cand le privesc.
Muzeele – pentru ca spun o poveste.
Magnetii – pentru ca functioneaza pe post de reminder.
Serialul Star Trek – pentru ca imi place ideea de science fiction.
Formula 1 – pentru adrenalina, altora.
Muzica "neagra" - pentru ca are suflet.
Cartile "bune" care te tin cu sufletul la gura sau care te fascineaza prin ideile lor.
Si lista ramane dechisa, ca doar trebuie sa facem content blogului, nu? :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu