luni, 28 martie 2011

Cai verzi pe pereti...

... sau la ce visez si nu o sa am niciodata.
- o biblioteca uriasa cu tot felul de carti si timpul necesar sa stau in ea si sa citesc, sa rasfoiesc enciclopedii si cate un atlas cu vreo minune a lumii. De fapt eu tot cumpar carti si diverse colectii ce mai apar pe la ziare, dar niciodata nu o sa am suficiente si intotdeauna o sa fur cate-o jumatate de ora pentru citit.
- un Volvo! XC70 cred. De ceva timp zic ca as vrea o masina rosie, dar pentru Volvo, nu stiu de ce, nu pot accepta decat negru sau albastru inchis. Si nu, nu o sa am niciodata pentru ca, si daca as avea banii pentru el, in mod sigur constiinta m-ar obliga sa ii realoc altor prioritati.



- o casa cu peretii pe jumatate geamuri... adica geamuri din alea din podea pana-n tavan, prin care sa intre multa lumina si caldura de la soare. Am incercat la un moment dat sa aduc vorba de asa ceva, m-a luat durerea de cap de la atatea contra-argumente – ce te faci iarna ca pierzi multa caldura? vrei sa iti vada lumea totul din casa? nu sunt practice, ai mult de spalat la ele... si chestia asta din urma m-a convins!
- picioare subtiri! Nu le-am avut niciodata si, oricat si oricum am incercat, nu am reusit sa le dobandesc. N-a functionat nici o tehnica – nici regim, nici sport, nici impachetari si alte electrostimulari. Si acum incepe sa lucreze si varsta impotriva mea! Eh, la urma urmei, n-am visat niciodata sa fiu model pentru Victoria’s Secret!
- sa ajung in Australia. E al naibii de departe, nu stiu pe nimeni acolo. Mi-ar placea, dar si asa sunt prea multe locuri din lumea asta pe care as vrea sa le vad si nu cred ca o sa apuc! Vorba ceea, ma chinui de vreo 4 ani sa ajung la Praga si nu reusesc.
- un cal. Adica mi-ar placea sa stiu sa calaresc si sa am si ocazia sa o fac. Mi se pare un lucru mai nobil si mai elegant... plus ca poate asa nu as mai sta cocosata!
- un aparat Krups de facut cafea. Din ala mai micutz gen robotel... ca am vazut ca exista si pe verde. Pentru ca-mi plaaaaaaaace cafeaua. Am fost foarte aproape de a primi unul cadou... si totusi am preferat sa aleg ceva mai necesar in schimb... si cred ca asa as face din nou... ca deh, e criza!



In schimb am o minunatie de copil care tocmai ce alearga prin camera de-a ametit... si cara si o lingurita dupa ea, asa ca un trofeu!

Un comentariu:

  1. Subscriu la partea cu casa cu geamuri maaari! Daca vom avea vreodata o casa, asa va fi, macar in parte, chiar daca la capitolul curatenie voi regreta decizia!

    RăspundețiȘtergere