duminică, 6 martie 2011

My environmental friendly shoes

Fetele de la Cafeneaua-vieneza sunt mai mereu pe aceeasi lungime de unda si ultima pasiune comuna este, se pare, pentru culoarea verde!
Verdele ne duce cu gandul de cele mai multe ori la chestiuni eco, bio, environmental friendy dar si la primavara, la natura renascuta, la speranta si voie buna. Macar si pentru aceste motive am decretat ca Ne place!
De ceva vreme mi-am trecut pe lista de must-uri 2011 si achizitionarea unei perechi de pantofi verzi! Nu mi-am propus o nuanta sau un model anume dar stiam ca atunci cand ii voi vedea ii voi identifica drept cei alesi.
Iar ieri, pe langa faptul ca ma luase un dor de shopping cu tendinte de sevraj, am avut o chemare catre magazinul Zara. Dupa o raita prin magazin in cadrul careia m-am tot autoconvins ca nu am nevoie de cel putin 5 piese vestimentare care imi faceau agresiv cu ochiul si ca mi-ar dauna grav sanatatii bugetului, ii zaresc, plictisiti si stingheri de atata asteptare, sub o masuta aproape de cabinele de proba. A fost, inevitabil, dragoste la prima vedere! O clipa am ezitat. Nu obisnuiesc sa imi cumpar pantofi iarna (in fine, o fi 6 martie dar peisajul este inca din alta poveste) dar stiam ca daca voi pleca fara macar sa ii probez imi vor bantui visele. O data probati au ajuns iremediabil in dressing-ul meu!Iar acum astept adevarata primavara ca sa ii scot la plimbare!

Un comentariu: