vineri, 24 decembrie 2010

Top Viena 2010… si un pic Bratislava

1. Compania suuuper placuta si intelegatoare! :)
2. Concertul Mozart & Strauss de la Orangerie Schӧnbrunn… cu tot cu domnisoara chinezo-coreeana sau ce-o fi fost ea, care aproape ca s-a rasturnat in somn peste vecina din dreapta. De domnul din stanga nu mai zic… ca taman acolo s-a trezit sa vorbeasca in somn!
3. Ideea de brunch duminica dupa-masa cu familia intr-un restaurant la inaltime si la propriu si la figurat. Frig afara de chiar sa crape pietrele, cald inauntru… in camera si in suflete. (Aici intervine picul ala de Bratislava!)
4. Kӓse wurst… sau, mai clar, carnatul cu branza – cel mai bun carnat gustat de mine ever!
5. Vanille – Kirsch Punsch – buuuuuuuuun si incalzitor. Chiar dadea curaj la infruntat gerul.
6. Prajiturile… le pun pe toate la gramada pentru ca toate au fost foarte bune. (Ca si cum eu nu as fi “prajitureasa” din fire si nuuuu, nici nu se asteapta nimeni sa zic de ele!)
7. Faptul ca am ajuns foarte repede oriunde si fara rataciri cu ajutorul unei retele de metrou foarte bine pusa la punct… care avea si lifturi si de toate ca deh, ce sa faca si austriecii astia?!?! Cand n-au ce face mai toarna un lift in mijlocul strazii! Bine, metroul ca metroul, dar sa nu uitam ca navigatorul nostru a fost de baza!!
8. Donauturm – cu toate ca am stat putin si nici nu am gasit loc in restaurantul invartitor. Dar am dat 6 euro pe o poza in care nici macar nu am iesit grozav!! :)

Eu as bifa si mersul cu avionul… pentru ca mie una imi place foarte tare, dar n-a fost o premiera si nici nu a avut ceva inedit. Poate sa trec expozitia lui Valie Export??? :) Ar merita daca tot ne-a zdruncinat pe toti un pic la cap… si o sa ramana oricum memorabila!

A, stiti ce nu aveau astia si mie chiar imi era pofta?? Niste sorici, dom'le!! Ca pana la urma tot porcu' e sfant, nu?? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu