joi, 9 decembrie 2010

De raceala

Aseara, racita fiind, ma chinuiam sa adorm si ma gandeam la tot felul de bazaconii. Si cum bateam eu campii asa… in capul meu, mi-am dat seama de un amanunt… destul de interesant zic eu. Si anume… eu nu recitesc niciodata ceea ce scriu. Toate postarile de pe blog, toate scrierile mele… cred ca pana si compunerile pe care le faceam pentru scoala, toate cu marca “one time only!”. Si daca nu altceva, macar compuneri am scris cu zecile… ca doar asta era tema preferata pe care mi-o tot dadea doamna Sarbu la meditatiile de engleza… Nu chiar din clasa a 2-a… ha, prima tema cica sa copiez din cartea de engleza… si eu eram atat de stresata, habar n-am de ce, ca a copiat tata cu scrisul lui ala frumos si caligrafic… iar profa s-a prins, normal… doar ca n-a zis nimic. Mi-am scos parleala insa ulterior cu zeci de teme si pagini intregi de compuneri fanteziste. Si uite ce bine mi-a prins! Si ce Dumnezeu voiam sa zic ca am pierdut de tot orice idée?!?!
In fine… sunt racita si functionez cu rateuri cred. Oare din cauza asta nu sunt in stare sa termin cartea aia??? Daca nu recitesc, nu sunt in stare sa urmez sirul logic al evenimentelor… ma gandesc! Iar am uitat ce voiam sa mai zic!! Doamne, urasc sa fiu racita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu