joi, 2 decembrie 2010

Leapsa nr. 2

Pentru ca inca imi mai bazaie in cap treaba asta cu leapsa cronologica, mi-a mai venit o idée. Si anume… intr-un an de zile… cronologic de-a binelea de data asta:
7 ianuarie – Pentru mine nu inseamna sfarsitul Sarbatorilor si depresia aferenta, ci inceputul unui alt sir de sarbatoriri.
13 ianuarie – Data care imi e, vreau – nu vreau, bine implantata in sistem.
25 ianuarie – Daca nu ar fi existat data asta, as fi inventat-o! Nu as putea trai fara ea!
2 februarie – Ha! Cea mai fericita zi din viata mea!!
13 februarie – Cred ca numarul Varsatorilor importanti din viata mea este deja considerabil.
26 februarie – Ca atunci cand ai 5 degete la o mana si oricare dintre ele iti este indispensabil… As zice ca “degetul” asta chiar e! :)
1 martie – Vine Primavara!! Incep sa functionez!!
3 martie – Sarbatorim de la distanta, dar cu ganduri bune.
15 martie – Cine nu are bunici sa isi cumpere! Eu nu as fi gasit nicaieri asa ceva si sa fi cautat!
15 aprilie – Suuuuuuuuuuuper zi de primavara!! Si ce “fetite” am eu nascute pe data asta!!
Florii – Pe undeva pe-aici ar trebui sa fie sarbatoarea asta… si sunt atatea flori, incat simt ca mi se umple sufletul de bucurie.
29 aprilie – Grasu’… adica eu! :)
16 mai – “Great minds think alike”… sau suflete care rezoneaza! :)
18 mai – Multe amintiri pretioase din frageda pruncie.
21 mai – He-he! Imparati in toata regula!
27 mai – Bortone unic si incomparabil!
6 iunie – Ochi ca 2 maslinute, zambet strengaresc… abia astept s-o vad crescand, desi cred ca parintii ei nu neaparat!
22 iunie – Parinte spiritual… sau mai degraba sufletesc.
2 iulie – Un pic dulce-amar, dar totusi important.
8 iulie – Cand ceva se lipeste de suflet si nu se mai dezlipeste indiferent de imprejurari.
13 iulie – Stie cineva ca de fapt eu am si un baietel scump si adorat??
6 august – Mereu mi-am dorit sa fiu in zodia Leu. Cred ca imi plac oamenii puternici!
15 august – Maaare sarbatoare cu multe sfinte pentru mine!
16 august – Relatie frumoasa de suflet.
23 august – Si multi ani inainte sper eu.
26 august – BFF si n-ar trebui sa spun mai mult!
4 septembrie – Primul copil perfect de care m-am indragostit vreodata. :)
8 septembrie – Si inca o data pentru sfinte!!
9 septembrie – Ana, Ana si iar Ana! Dulce si gingasa!
12 septembrie – N-am cuvinte! Sunt prea multe de spus… dar in particular. :)
15 octombrie – O foarte complexa si autentica definitie a cuvantului prietenie.
17 octombrie – Pai sunt sange din sangele ei si suflet din sufletul ei si totul una pentru alta!
8 noiembrie – Iarasi multi sfinti dragi mie.
18 noiembrie – Se nasc oameni frumosi de ziua asta… si la chip, dar mai ales la suflet.
19 noiembrie – Si 10 ani taman impliniti.
25 noiembrie – Pot sa spun orice si ma intelege, ajutor de nadejde oricand am nevoie, legatura stransa si fortificata de trecerea a deja multor ani cu multe si de toate. Sunt norocoasa!
30 noiembrie – In sfarsit am si eu pe cineva din familie de serbat!
6 decembrie – Mosu’ ala bun cu dulciuri!! Ura!!! Si o spiridusa mica si blonda!
12 decembrie – Sau garantia ca se mai nasc si oameni fara cusur.
15 decembrie – De "n"-ori femeie! De admirat, logic!!!
17 decembrie – Curaj, putere, dedicatie, forta, daruire, suflet, spirit, siguranta, determinare... sa mai continuu??
25 decembrie – Zi bogata in evenimente si semnificatii, intotdeauna mult asteptata si apreciata… ca si cei care o “detin”.
31 decembrie – Un nou inceput. Speranta si de la capat!

Si per total imi dau seama ce bogata sunt! Sufleteste, normal! :) Pentru ca oricum mai stiu o groaza de alte date - ianuarie: 1, 12; februarie: 1, 6, 7; aprilie: 19, 27; mai: 23, 24, 25; iunie: 18, 21, 26; iulie: 3, 4, 29; august: 19, 30; septembrie: 5, 11; octombrie: 6. Si cred ca as mai gasi.

Daca va identificati, inseamna ca e reciproc! :))

Un comentariu: