joi, 9 decembrie 2010

10 luni si o saptamana

... si ne-am dus la baie sa ne spalam pe fatzuca si pe manutze dupa masa... si am dat drumul la robinet si Arina a zis "apa". Se poate sa fi fost o coincidenta... si sa nu se mai repete prea curand, dar, in conditiile in care eu i-am tot repetat cuvantul asta in multele ocazii in care ne-am spalat in fata chuivetei si a oglinzii, ma gandesc ca poate totusi... sa fie asta primul ei cuvant in afara de "mama", "tata" si "tataie" spuse alandala?? A, pardon!! Mai zice si "pa" cand face cu manutza. Si cum de la "pa" la "apa" mai e doar un pas... Eh, eu ma incapatanez sa cred ca a facut totusi o conexiune acolo... ca de zis, cuvantul l-a zis clar! Si eu care am crezut mereu ca in primul si in primul rand o sa zica "Toby"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu