joi, 6 iunie 2013

La 4 luni

La 4 luni sunt si mai simpatica si mai expresiva! Mai pufoasa cu vreo 700 de grame, mai energica si activa... si imi place mult sa rad. Pentru ca mami ma pupa si ma gadila de dimineata devreme pana seara tarziu si atunci eu ma bucur si trec de la zambet la chicoteli.

Cu freza nu prea ma laud. Nu m-am carliontat, ba chiar mi se duce pufusorul si am capatat o minunatie de cheliuta la spate. Ochisorii s-au mai deschis la culoare. Mami ii vede deja cu ceva nuante de verde... o las si pe ea sa spere, ce sa ii fac?! Am invatat sa ma intorc pe parti, sa imi prind piciorusele cu mainile si sa trag de ele, iar, daca mami ma pune pe burtica, eu ma dau inapoi pe spate ca asa imi place mie mai mult. Prind cam tot ce mi se apropie de manutze... in special parul lui mami de care trag cu simt de raspundere! Si mai am doua jucarii preferate - o albinutza si o papusa negrutza pe care le zmotocesc si tot incerc sa le bag in guritza. Mami ma lasa deocamdata sa bag doar degetelul ala mare de la mana stanga... desi nici cu ala nu e de acord. M-am prins eu insa ca, daca incep sa tip, mai cedeaza... si atunci profit!

In rest, as sta mai degraba in funduletz... ca lumea se vede mai bine asa, iar eu sunt foarte curioasa! Si toata ziua ma distrez pe seama lui mami pentru ca imi canta (desi n-are voce si stie si ea asta) si se maimutareste si e caraghioasa. Ii accept toanele lui Ari... pentru ca mereu vine si ma trage de manutze sa mi le pupe, dar pe tati nu il prea bag in seama pentru ca el mai degraba ma plimba cu carutul decat sa ma ia in brate. Si, ceea ce am inteles eu pana acum si incerc sa ii fac si pe ceilaltii sa inteleaga, e ca nu-mi plac jumatatile de masura si nici sa fiu agitata si zapacita cu prea multe schimbari.

Maine merg la vaccin. Sunt curajoasa, dar sa imi tineti pumnii!

Kitty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu