miercuri, 5 iunie 2013

Anunt f.f.f. important!

Ofer recompensa celui/celei care imi ia de pe cap la orele de masa una bucata copil de 3 ani si 4 luni, zgubilitic, fitzos, care mai degraba sta sus pe masa... sau chiar sub, si una bucata domn in plina tinerete, dar exagerat de carnivor si fondator al Partidelor "Jos Broccoli!" si "Sa exterminam conopida!".

Ca sa nu se sperie eventualii amatori, am urmatoarele precizari:
- nu e nevoie sa ii primiti chiar la fiecare masa! Doar la cina de luni pana vineri, iar in week-end sa zicem la pranz. In rest... astia nu mananca dimineata, consuma doar lapte, respectiv cafea cu putin lapte, in timpul saptamanii sustinem financiar o cresa si o cantina pentru mesele de 12.30... Pentru cinele din week-end imi asum sarcina sa ii las nemancati!
- daca meniul e pe principiul "orice cu carne", jumatate din treaba e rezolvata. Ei accepta si "orice cu oua", dar eu le dau destul de des peste nas ca nu am chef de cotcodaceli prin casa!
- cu domnul in cauza nu are sens sa va bateti prea mult capul cu fructe si legume... eventual doar cu niste cartofi sau cu o salata ceva - e cam tarziu sa i se mai dezradacineze principiile anti-ierburi sau chestii care nu tin de foame; cu odrasla se mai poate lucra... si e amatoare de ciorbe!

Acum, n-oi fi eu mare bucatareasa, dar cateva chestii acolo stiu sa fac. Si, cum ei stramba din nas la orice, sunt si nehotarati mereu ca nu stiu ce vor sa manance, iar eu sunt in pana de idei, m-am gandit sa ii scot pe piata, cel putin pentru o vreme.

Recompensele sunt urmatoarele:
- vesnica mea recunostinta;
- al meu sot se pricepe la mesterit tot felul de lucruri prin casa;
- copilul e relativ sociabil, stie sa manance singur si zice "saru' mana pentru masa!" Si tine departe plictiseala!

Doritorii sa ma contacteze direct sau in scris! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu