miercuri, 12 iunie 2013

Indemn!

Vi s-a intamplat in mod cert sa va treziti cu buna dispozitie dimineata, cu zambetul pe buze, chef de cantat etc. Si apoi, ironic sau nu, probabil ca s-a gasit si unul/una care sa va spuna un cuvant, sa foloseasca un ton sau pur si simplu sa se uite stramb... si sa va strice senzatia aia de "azi am lumea la picioare!".

La fel de sigur ati simtit pe pielea voastra amaraciunea, nefericirea, frustrarile, refuzul, suspiciunile sau pur si simplu rautatea altora. Pentru ca, in general, oamenii par din ce in ce mai inclinati sa se descarce pe cei din jur cand sunt ciufuti ("Nu mai zice asa, e ulat!", ar zice Arina!) si par mai egoisti si mai zgarciti cand vine vorba sa mai dea si altora din sentimentele pozitive... pur si simplu, fara sa astepte nimic in schimb.

Eu nu am neaparat o stare de buna-dispozitie azi... adica nu una iesita din comun. E o zi ok. Vremea e cum e, m-am certat si la telefon cu o operatoare nu tocmai pe gustul meu, dar fii-mea asta mica rade cat e treaza si e si cooperanta. Si atunci?? De ce n-as gandi pozitiv?? Si, mai mult, de ce n-as spune ceva dragutz oamenilor care conteaza... ma rog, unora dintre ei azi, altora maine. :))

Eu zic asa: alegeti o persoana draga, speciala sau care pur si simplu va place. Apropiata sau mai putin. Dar incercati sa o luati prin surprindere. Trimiteti-i un mail, un mesaj, dati-i un telefon... si spuneti-i doua cuvinte frumoase... sau unul! Oricare! Dati un comment pozitiv pe Facebook, laudati pe cineva, apreciati-i munca, recomandati ceva dragutz. Faceti ceva in public sau in particular. Pentru ca, daca fiecare dintre noi am face asta, cel mai probabil multe ni s-ar intoarce si noua. Si am da si am primi si sufleteste ne-am simti bogati. Si chiar daca nu am primi, nu costa nimic sa spui cuvinte frumoase celor din jur, cu atat mai mult daca le merita!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu