joi, 28 februarie 2013

Lipsa somnului...

Lipsa somnului dauneaza grav! De ce nu se fac spoturi si pe tema asta?! :) Dauneaza fizicului, rabdarii, tineretii, relatiilor… Pe mine ma afecteaza la cap!!! Na c-am zis-o!!!

Uit lucruri. Mi-am facut o agenda si m-am apucat sa scriu… dar uit sa scriu sau uit sa controlez agenda. Cred ca uit pana si ca uit. Acum cateva zile am bagat rufe in masina de spalat si am uitat sa ii dau drumul, am uitat de rufe… m-am trezit doar cautand haina copilului mare la vreo 2 zile distanta. Ba chiar si cand le-am gasit, pe ele, rufele, am stat sa ma gandesc cateva minute daca le-am spalat totusi si nu le-am scos sau daca pur si simplu nu am apasat butonul. Cred ca mintea mea vrea/isi doreste sa fac lucruri, dar fizic nu mai tin pasul cu ea.

Apoi… am inceput sa uit date de nastere si aniversari. Pentru mine asta e mare lucru! Nu ratam nimic pana mai acum 2-3 luni. Acum nu le uit de tot. Imi amintesc la cateva zile distanta… adica exact cum e mai bine ca sa ma oftic. Am uitat si parola de Facebook de la Cafenea si am uitat si unde/daca am salvat-o (ma omoara Ellie J), azi de dimineata am uitat sa fac obisnuita cafea… si mi-am ales si momentul perfect pentru asta… Uit in general in ce zi sunt si sufar cu atat mai mult cu cat mereu cred ca e vineri si nu e. A, de mancat nu uit sa mananc. Mai degraba uit ca am mancat si ma hranesc din greu… la ce mi-o folosi nu stiu pentru ca am un creier tot hibernant! Uit sa dau telefoane, uit oale pe foc… uit o gramada din “vasta” mea activitate de acum.
Noroc ca nu prea plec de-acasa… sau nu plec neinsotita. Probabil m-as uita si pe mine cine stie pe unde. Ca imbatranesc e clar! Totusi sper sa nu fie ireversibil fenomenul asta de uitare. Sper sa revin la un somn de 8-9 ore pe noapte si sa mai recuperez niste neuroni. Altfel… :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu