duminică, 10 februarie 2013

Calendar 2013 - Q1

IANUARIE
Prima luna a anului este de acomodare. Dupa indopatul compulsiv de Sarbatori, dupa goana dupa cadouri, dupa Jingle Bells si alte melodii inspirationale, ianuarie vine ca o binecuvantare - liniste si pace, vantul iti cam sufla prin buzunare si incepi sa faci liste si planuri pentru anul ce tocmai a debutat. 
La noi este usor diferit pentru ca o luam de la capat cu sarbatoritul, prieteni si familie laolalta, deci pana la urma distractia continua, nu avem timp de plictiseala.
Dar anul acesta deja am trecut de luna Ianuarie, deci trebuie sa ne focusam catre alte orizonturi.
@Internet source

FEBRUARIE
Nici nu incepe bine ca iar o luam cu petrecerile. Luna asta am o gramada de sarbatorite preferate, una si una, doamne si domnisoare de elita. E un motiv in plus sa plac aceasta a doua luna a anului pe langa faptul ca e mai scurta, deci muncesc mai putin pe aceeasi bani pe care i-as primi intr-o luna de 31 de zile. 
Plus ca nu trebuie sa uitam ca avem de-a face cu o luna iubibiloasa! De la Sfantul Valentin pe care romanii l-au adoptat mai ceva ca pe un erou national, la uitatul Dragobete, Februarie nu face altceva decat sa fie preludiul primaverii pe care o tot asteptam. Romantismul pluteste in aer si desi nu sunt de acord ca ai nevoie de o zi speciala ca sa iti sarbatoresti iubirea, tot e ceva pentru cei vaduviti in restul anului de coplesitoare gesturi cu petale rosii si gust de ciocolata. 
Este luna in care deja incepi planurile de concediu, prinzi curaj fie sa te bucuri in continuare de sporturile de iarna, fie sa migrezi catre destinatii mai calde.

@Internet source


MARTIE
Martie este de departe favorita acestui trimestru. Poate sa fie zapada de juma' de metru ca mie tot imi miroase a primavara. Este momentul cand imi scot pantofii verzi din dulap ca sa fie in ton cu noul anotimp. Adio haine groase, bun venit noua garderoba. Doamne, iti multumesc ca ai inventat luna Martie! Inca din prima zi ne navalesc speranta si culoare si bucurie desi de multe ori iarna se incapataneaza sa ne tina in mrejele ei. 
Si sa nu aud vreun pesimist care imi invoca the downside, cum ar fi astenia de primavara! Hai sa fim seriosi, daca ne alimentam corespunzator (mai multe fructe si legume crude, mai usor cu zaharul si cu grasimile si cu statul excesiv peste program), facem miscare si mai luam si cate o vitamina pe ici pe colo, astenia bu-hu-hu nu are nicio sansa!
Ah si sa nu uitam ca debutam cu sarbatoarea Martisorului, cu parfum de mucenici si ziua de 8 Martie. Plus ca mai e si distractia de a-ti alege o "baba" iar eu mereu trisez si imi aleg 2 (una in zi fixa si una la inspiratia de moment - Accuweather sa traiasca)!
Si am mai zis-o si o mai zic, iubesc luna Martie si pentru ca acum incredibil de multi ani, mi-am cunoscut sotul si mi se pare cea mai misto aniversare sa poti sarbatori an de an faptul ca ai avut marea sansa sa cunosti un om iar vietile voastre au devenit incet incet una singura. Si mai mare este bucuria cand omul acela ti-a devenit nu doar iubit dar si cel mai bun prieten, companion si sfatuitor cum poate nici tu nu l-ai fi plasmuit asa de bine in visul tau cu Fat-Frumos.
Si mai imi place luna Martie pentru zumzetul de albine, pentru copacii infloriti, pentru gingasii ghiocei si parfumul de zambile. 
Imi place ca pot sa imi reiau activitatile in aer liber, ca pot spera si imi pot face planuri in voie ca si cum tocmai m-am trezit din hibernare.
Si as putea gasi inca pe-atatea motive pentru ca cel putin pentru mine este o luna desavarsita.
@Internet source

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu