luni, 25 februarie 2013

Aniversare

Ieri Cafeneaua a implinit 4 ani! Uau! :) Nu am avut timp sa ii dedic, nu i-am urat "la multi ani", dar m-am gandit ca e ceva! Nu stiu daca e bogata sau nu in postari, dar in mod sigur am investit in ea suflet si ganduri, confesiuni, pareri, declaratii... E facuta pentru noi, pentru cei pe care ii iubim, e facuta sa transmita emotii pozitive, sa ajute sau sa inspire, e facuta sa ne reprezinte si sa arate tututor o prietenie frumoasa pe care o dorim vesnica.
Nu o sa fac un bilant pentru ca nu imi place sa trag linii, fie ele si intermediare. Spun doar ca suntem mandre de ea, ca ne dorim sa o imbogatim cu fiecare zi pentru multi ani de acum inainte si ca le multumim celor care ne citesc si ne sustin. Noi insine suntem mai bogate cu fiecare vizualizare, comentariu sau critica si incurajam fiecare interventie care ne arata ca suntem sau nu pe drumul cel bun. Ramaneti asadar alaturi de noi si ajutati-ne sa ajungem sa sarbatorim de 10 ori mai multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu