marți, 31 ianuarie 2012

Astazi

Astazi am primit o lectie de la un bunicut cam despre cum se merge prin zapada, in pas zglobiu si cu zambetul pe buze!
Astazi am admirat o domnisoara, cocotata pe niste platforme cat ea de mari si cu tocuri cui pe masura, cum a infruntat gheata si nu s-a dezechilibrat nicio clipa desi caciula ruseasca ii cam cadea pe ochii si ii obstructiona vizibilitatea! Toata stima!
Astazi m-am dus la serviciu in bocanci, cu caciula si bundita!
Astazi mi-a placut sa aud zapada cum imi scartaia sub talpi!
Astazi am mers pe mijlocul strazii pentru ca trotuarul era plin de nameti si nici ca mi-a pasat!
Astazi am admirat pescarusii adunati la o sueta pe Dambovita cea inghetata.
Astazi am zambit de la prima ora!
Astazi portocaliul (codul meteo) nu mi s-a mai parut asa de infricosator.
Astazi am concluzionat ca iarna nu este un anotimp chiar atat de urat pe cat il credeam.
Astazi si in fiecare zi imi place sa ma bucur de orice, chiar si de cele -12 grade de afara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu