marți, 10 ianuarie 2012

Optimistul & pesimistul

In linie cu ce am scris mai devreme, un banc pe care il stiu de o vecie dar de fiecare data cand il aud ma face sa rad si ma binedispune:

"Un copil optimist si unul pesimist il asteapta pe Mos Craciun.
Pesimistul e sigur ca nu o sa primeasca mare lucru. Optimistul nu mai poate de incantare si abia asteapta sa vada darurile.
Vine Mosul, iar copilul pesimist primeste super-cadouri: trenulet, masinuta, ciocolata, tot ce i-ar fi putut trece prin cap.
Copilul optimist primeste ... o balega.
Se intalnesc cei doi copii si schimba impresii.

Pesimistul:
- Eu am primit un trenulet, da' nu e prea mare, o masinuta, da' nu e culoarea pe care o vroiam si ciocolata, da' e cu lapte si fara alune...

Optimistul rade incantat:
- Hehe, eu am primit un calut! Dar nu-l gasesc!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu