marți, 10 ianuarie 2012

Get REAL!

Oameni buni, La multi ani!
Urarea mea pentru anul acesta si pentru anii ce vor veni este sa ne trezim la realitate si sa ne dam seama cat de norocosi suntem!
Vorba ceea cum ca Dumnezeu iti da, dar nu iti pune si in traista este cat se poate de adevarata. Daca am casca bine de tot ochii si am privi putin in urma spre ultimii ani, ultimele luni sau ultimele zile si am cantari lucrurile bune si frumoase fata de cele rele si urate, ne-am da seama cat de al naibii de castigati suntem.
Stiu ca toti ne plangem ca stam prea mult la job, ca salariile nu mai cresc si preturile dimpotriva o iau razna, ca nici anul care a trecut nu am reusit sa schimbam masina, ca nu ne vine sa credem cand calculam varsta din buletin, ca nu mai apar copiii sau dimpotriva dupa ce au aparut, cate griji iti fac, ca n-ai mai fost la un film sau in oras de o vecie, ca reducerile nu sunt atat de tari pe cat par la televizor si alte asemenea noduri in papura care nu te lasa sa vezi esentialul sau padurea de uscaturi, pentru ca pana la urma tot ce conteaza este ca: traiesti, iubesti, ai un job, o masina, poate o casa, copii sau planuri de copii, o preocupare, un hobby, o lene pe care sa o cultivi, un scop in viata caruia sa i te dedici. Iar altii, altii se multumesc cu mult mai putin si se bucura si de nimicul pe care il au. Tocmai de la ei avem ceva de invatat.
Come on, depinde pana la urma doar de tine cum privesti lucrurile, cum vrei sa vezi partea plina a paharului si mai ales ce faci cu darurile primite odata ce ai ajuns sa le constientizezi - le pui sau nu le pui in traista?
Si daca anul acesta tot vine Apocalipsa (who buys that anymore??) de ce sa nu tragem linie si sa realizam cat de norocosi suntem, cat de bogati si de castigati, in ciuda vremurilor in care traim, in ciuda faptului ca prietenii se gasesc tot mai greu si ca am invatat sa ne dam batuti prea usor.
Sa uitam de drobul de sare, sa uitam de emisiunile proaste de la televizor, sa uitam de politica si cursul Euro, sa incepem sa fim deschisi catre lucruri importante si durabile precum familie, prietenii pe care ii avem, o carte, loisir, arta, cultura, natura, traditii si in general tot ce ne ofera echilibru.
Important este pana la urma sa invatam si lectia aceasta si cu o mare doza de optimism sa incepem sa privim lucrurile altfel decat pana acum!
Sa vedeti voi cum viata devine mai blanda, mai calda si mai roz, ca printr-un miracol, daca vrei si daca deschizi ochii si ii indrepti catre ceea ce merita cu adevarat atentia ta!
PS: astazi m-am destrabalat si nu am mai alineat textul stanga-dreapta :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu