luni, 2 ianuarie 2012

La Multi Ani 2012!

Daca v-ati trezit deja din mahmureala generata de Revelion, nu putem decat sa va intampinam cu urari de bine si prosperitate pentru anul ce tocmai s-a decis sa ne insoteasca!

Fiecare nou an aduce cu el in primul rand speranta, de mai bine, mai frumos, mai altfel. Urmeaza apoi la scurta distanta dorinta de a duce la indeplinire tot ce anul ce a trecut nu te-a lasat, in graba sa nebuna, sa realizezi.

Eu una am inceput 2012 cu bucuria de a avea o mare si frumoasa familie alaturi, cu membrii sai mai mici sau mai maricei. Mi-am pus o dorinta la cumpana dintre ani, mi-am facut lista cu ce vreau sa realizez in noul an si m-am bucurat si ma bucur de fiecare clipa ce mi-a fost si imi este daruita! Si apoi ideea de a te intoarce la traditii si natura a fost o surpriza tare placuta, priviti:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu