duminică, 9 octombrie 2011

Teatru si nu numai

Vineri seara si "Cui i-e frica de Virginia Woolf?" Grea piesa, mai ales dupa o saptamana istovitoare. Dar se joaca cu sala plina... si m-a facut sa ma gandesc asa un pic ce s-o fi intamplat cu "Dansez pentru tine". :)

Lasand gluma la o parte, si Emilia Popescu, si Banica, si actrita tanara care interpreteaza o gasculitza naiva, toti isi joaca rolurile foarte bine... nu si celalalt personaj masculin care e ok, dar nu suficient de interesant. Si nu e vorba deloc de comedie (chiar daca e Teatrul de Comedie, chiar daca numele astea de mai sus te fac sa te gandesti in primul rand la comedie), decat de limbaj pe ici, pe colo. Asa mi s-a parut mie - foarte trista piesa, foarte triste personajele, foarte trist gustul care iti ramane la final. Cred ca mai conteaza si starea in care esti... si locul pe care il ai in sala pentru ca, prin spate cel putin, exista riscul sa nu auzi chiar toate replicile. Dar per ansamblu e o piesa buna si grea, dramatica, sa fiu mai inteligenta - merita vazuta, in conditiile in care cauti ceva mai complex, mai psihologic, mai cu substraturi care au nevoie de un pic de efort pentru a fi intelese. Daca o privesti superficial, o vezi degeaba.

Eu recunosc ca nu am avut destula rabdare. Oboseala imi era mai puternica. Nu am adormit, ba chiar am fost atenta, dar mi-a prins tare bine "inghesuiala" de dupa de pe Lipscani, fie ea si cu aer de ex-dorobantism imbinat cu "Meciul de fotbal e mai interesant la terasa si la bere ca asa poate ne consolam ca suntem varza mereu". Si m-au mai "ridicat" ceva si limonada si planurile pentru Atena... si am eu niste prieteni asa care ma binedispun mereu!

Hai ca dau dintr-una intr-alta!! Tocmai am vazut o reclama ca reincepe megashow-il "In puii mei". Doaaaaamne fereste!! Oribil!! Chiar ca vine sfarsitul lumii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu