marți, 11 octombrie 2011

Supa chinezeasca

M-am inspirat de la fata locului, de la o supa mancata in indepartata China.

Cel mai probabil nu am putut identifica 100% reteta originala, dar, m-am apropiat destul de mult de ea ca savoare.

Ca si ingrediente am folosit "o baza" pentru supa de legume: morvov, telina, pastarnac, ardei gras, ceapa. Am fiert toate aceste legume pentru a-si lasa toata aroma si vitaminele. Am adaugat sare si piper.

In pararelel am fiert si taitei de orez.

Dupa ce legumele au fiert bine, le-am scos si cu zeama inca clocotind am pus ciuperci (champinioane) taiate foarte subtire care au fiert pret de cateva minute. Am adaugat taiteii de orez, am luat oala de pe foc si am pus patrunjel si chivas (merge si ceapa verde) tocate marunt. Cantitatile sunt dupa gust.

Este delicioasa, sanatoasa si se face super usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu