vineri, 17 iunie 2011

A venit vacanta cu trenul din Franta...

Se pare ca s-a mai terminat un an scolar. Evenimentul nu m-a afectat anul asta, dar am vazut multe coronite azi. Si asta cu precadere la parinti, emotionati si mandri de premiile I obtinute de copiii lor destepti si muncitori si cuminti si talentati si cei mai cei.
E un lucru frumos de vazut. Imi amintesc cu cata nerabdare asteptam ziua asta. La mine, la generatia mea era mereu 15 iunie si 15 iunie asta a fost cea mai frumoasa zi din an cred ca vreo 10 ani - nu in clasa a 8-a cand urma admiterea la liceu si cu atat mai putin intr-a 12-a cand ma stresau bac-ul si ideea de facultate si faptul ca se cam terminase cu vacantele. De fapt in vara de dupa clasa a 12-a am avut ultima vacanta. Si parca a trecut o vesnicie de-atunci. Asa ca ce-i mai invidiez p-astia mici!!! Chiar daca, saracii au o gramada de teme de facut.
Si pe de alta parte nu-mi vine sa cred ca pitica mea mai are putin si incepe si ea cu vacantele. Anul asta, de exemplu are toata luna august. N-avem serbare ca habar n-avem ce-s alea poezii, cantam doar cate-un la-la-la cand si cand... si dansam de minune! Si nu reusim nici sa nu racim la 2 saptamani... deci mai degraba am avea nevoie de concedii medicale decat de vacante. Dar trece timpul asta asa repede! E frumos sa vina vacanta, dar daca nu s-ar termina niciodata!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu