luni, 18 aprilie 2011

Everyday Junkies (II)

Unii prefera alcoolul, drogurile, cafeaua, dulciurile, Red Bull-ul, tigarile.

Eu prefer calatoriile.

Ma obsedeaza, ma reprezinta, mi-au intrat sub piele, imi consuma resursele, ma incarca cu energie, ma inalta, ma desteapta, ma imbata, ma schimba.

Nu m-as putea limita niciodata la a sta locului si a-mi refuza placerea imensa de a explora, de a vedea si afla lucruri noi, de a admira si invata de la altii. Iubesc acest fel de a fi si nu imi doresc sa il schimb vreodata.

Probabil numai eu sunt in stare sa imi fac deja planuri pentru anul ce urmeaza. Orasul, hotelul, perioada, toate sunt planuite din timp si cu minutiozitate. Aceasta planificare din timp mai are si avantajul (pe langa acel control freak status) ca poti beneficia de oferte bune.

Sunt insa ultima persoana pe care sa o vad profitand de o oferta Last minute oricat de atractiva ar fi! Nu as putea de azi pe maine sa imi iau bagajul si sa calatoresc. Mi-as rapi placerea obsesiva de a ma documenta despre locul ce urmeaza sa il vizitez.

Deja simt ca sevrajul se instaleaza.

Din decembrie pana in aprilie nu am plecat nicaieri si numai la acest gand incep sa imi tremure mainile. Norocul face ca desi initial asteptarea trebuia sa ia sfarsit abia in iunie, la sfarsit de aprilie voi primi cadou de ziua mea un city break la Barcelona, care culmea, era pe lista de anul viitor! Deja numar zilele pana atunci si deja planuiesc cu nerabdare urmatoarea calatorie!


24/7/365 (366), 4 anotimpuri din 4 imi doresc sa calatoresc ca sa am motiv sa ma intorc cu drag acasa!


Iarna la Amsterdam


Primavara la Paris


Vara in Tenerife


Toamna la Praga

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu