luni, 18 aprilie 2011

Cum a fost cu Floriile

Putina lume stie ca si in familia noastra se serbeaza mai nou Floriile. Asta de cand le-am botezat pe Arina si pe Malina si de cand Florin a devenit nasul celei mai intai mentionate. Acum, cu Florin nu e nici un dubiu. Cu fetele insa am auzit ceva “carcoteli”. Ba ca de unde si pana unde, ba ca pana la urma arinul si malinul sunt arbusti si nu flori, ba ca nu stiu ce, ba ca nu stiu cum.
In primul rand, am primit “dezlegare” de la un preot sa o serbez pe Arina. Adica el mi-a spus ca de Florii e ziua ei inainte sa apuc eu sa ma gandesc la asta. In al doilea rand, logic vorbind, daca se serbeaza Codrin si Crenguta si chiat Laur si Laura, cum am gasit pe unele siteuri, de ce am discrimina arinul si malinul?!? De ce sa le refuzam fetelor noastre o zi in plus in care sa se simta si mai speciale, in care sa fie felicitate si in care sa primeasca si cadouri? E treaba lor ce vor face cand vor fi mari, dar eu una nu am de gand sa iau hotarari care sa fie in dezavantajul lor.
Si pana la urma nu e nevoie sa se gandeasca toata lumea ca e ziua lor... sau sa fie de acord cu asta. Nu incerc sa gasesc justificari pentru ca nu cred ca datoram cuiva explicatii. E important ca stiu oamenii care le sunt aproape si care le iubesc. Eu una pot sa spun clar si cu bucurie ca week-end-ul asta a fost unul frumos pentru ele, chiar daca ele sunt inca prea micutze sa realizeze asta. Si a fost unul frumos si deosebit si pentru parinti. Pentru ca a fost cu plimbat, cu copii, cu joaca, cu prajituri bune (astea pentru mame mai ales!), cu sedinte foto, cu oameni dragi, cu oameni haiosi si deschisi pe care intotdeauna e o bucurie sa ii vezi, cu surprize, cu spontaneitate din aceea care intotdeauna iese bine, cu optimism, cu relaxare, cu intarirea si consolidarea unor legaturi, cu mandria de a avea in jur oameni de valoare… cu gustul ala bun care iti ramane dupa ce se incheie o serie de evenimente care iti prind bine si te reincarca pozitiv. A fost o dovada in plus ca merita sa gasesti pretexte si prilej de sarbatoare, pentru ca destul avem de tras in rest de pe urma imprejurarilor mai putin fericite.
Pai si atunci cum sa nu serbam??? Cine ce-o zice, noua ne place si vrem sa fie ziua noastra de Florii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu