duminică, 30 ianuarie 2011

Turtita


Ieri am avut o zi plina – petrecerea mea de 1 an, petrecerea de “turta dulce”. :) A fost de fapt turta de cozonac – foarte gustoasa si “inimoasa”. (Am mancat si eu din ea pentru ca e muuuult mai buna decat carnita sau legumele cu care ma tot alearga mami!) Si mi-a placut la nebunie ziua de ieri pentru ca au venit oamenii important din viata mea, cei care au fost alaturi de mine de cand m-am nascut, care ma iubesc si care stiu ca mereu ma vor rasfata… iar eu voi profita!
Am multe lucruri extraordinare legate de ziua asta, lucruri pe care mami o sa mi le povesteasca atunci cand o sa fiu mai mare. De exemplu, o sa stiu ca ea si nana au trisat un pic si au pus pe tavita numai ceea ce au gandit ele ca mi-ar putea fi de folos – cartea, pixul, banii, cheile de la casa si masina… mouse-ul sa ma fac IT-ista... si inca alte cateva. Eu am ales, normal ce mi-a convenit mie, dar incerc sa o linistesc pe mami sa ii spun ca eu mereu o sa ma descurc. Prin urmare, am luat cheia de masina… spre disperarea tot a lu’ mami care nu vrea sa ma fac sofer de curse. Dar nanu’ e fan Formula 1, asa ca nu puteam sa il dezamagesc! Si asta inseamna ca o sa fiu si independenta, nu? Apoi am luat cercelusii de aur, cadou de la nana si nanu’… semn ca or sa imi placa lucrurile pretioase, de bun gust… si chiar de lux :). Si am mai luat si oglinda pentru ca oricum, de cand ma stiu, ma admir in toate cele pe care le intalnesc si pentru ca o sa fiu cocheta si stilata… si bineinteles frumoasa! Am luat si al 4-lea lucru… 20 de euro! Carcotasii spun ca asta nu s-ar mai pune, dar eu i-am luat si gata pentru ca oricum mereu imi place sa iau tot ce pot si, desi am doar doua manute ca toata lumea, intotdeauna vreau si al 3-lea lucru… si il si iau eu cumva!
Am primit si multe daruri foarte frumoase. Cercelusii de care ziceam si inelusul cu piatra verde de la matusa si unchiul… ca doar si ei ma vad unica si “motata”… adica mai cu mot pentru ca oricum nana n-a vrut sa ma lase fara frumusete de bucle ce am si mi-a taiat doar 3-4 firisoare dintr-un varf. Si am si o masinuta vesela acum de care ma tin sa merg prin casa si cu care pot sa inving obstacole pentru ca vreau cu orice pret sa trec dincolo de cazemata pe care mi-a construit-o mami. Bineinteles ca am primit si multe hainute foarte frumoase… ca doar am zis ca am de gand sa fiu cocheta si mereu in trend! Toate astea o sa le port sau folosesc cu mare placere… si putin increzuta… si ii promit si lu’ nana ca o sa folosesc si pixul sa invat bine la scoala si o sa citesc si cartea cand o sa mai cresc… asta dupa ce dau cateva ture cu masina. :)
Cum ziceam, a fost o zi tare si super! Si sunt fericita ca Rares m-a pupat, Malina mi-a dat jucariile ei si mi-a povestit ce a facut la schi, iar Bianca s-a jucat cu mine si mi-a mai zis din experientele ei cu baietii de la gradinita… ca doar tre’ sa stiu si din astea cand o sa imi vina randul, nu?
Ce pot sa mai zic??! Sunt Arina-Maria si sunt speciala si norocoasa! Mi-a placut petrecerea mea si ii iubesc mult pe toti cei care au fost acolo cu mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu