joi, 13 ianuarie 2011

Muffins II


N-am incheiat capitolul briose. E si normal dat fiind ca exista nenumarate posibilitati de a le fabrica. Reteta asta o dedic unei prietene care are de gand sa brioseasca in week-end… o s-o numesc deci Reteta de Incurajare! :)
Prin urmare, draga mea Ana, totul e pe baza de amestecare. In doua castroane separate - in primul pui 240 de grame de faina, 2 lingurite praf de copt… eu am pus un pliculet ca e cam tot pe-acolo, o lingurita rasa de sare (mi-e mai usor la estimat decat “o jumatate de lingurita”), cam o lingurita rasa de scortisoara… sau chiar cu mot daca e printre preferinte, 100 grame stafide… desi cred ca sint mai potrivite nucile, si 120 de grame zahar; in al doilea castron – un ou generos, intreg de la inceput de data asta, 2 banane mai coapte terciuite, 80 ml ulei si 80 de grame iaurt. Dupa ce se amesteca respectivele separat, castronul 2 se toarna peste 1 si se omogenizeaza... cum se zice in termini stiintifici.
Aceeasi poveste – cuptor preincalzit la 180 de grame, vreo 25 de minute… sau intepare cu scobitoarea.
Briosele astea sunt mai consistente, mai putin pufoase si ceva mai “grele”. Dar au farmecul lor. Totul e pe incercate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu