vineri, 31 mai 2013

Super taticii

@ Internet source
Si aici, ca si la mamicile fantastice, avem de-a face cu un pleonasm. Toti taticii sunt super, Superman si de ce nu, Supercalifragilisticexpialidocious, deci nu este nevoie de nicio alta alaturare ca sa intarim atributele de care dispun. 
De multe ori cuvintele nu pot defini toate calitatile detinute de aceste personaje din viata noastra reala. 
Taticii sunt simpatici prin definitie, sunt fermi dar ingaduitori atunci cand este cazul, sunt darnici si blanzi desi uneori poarta o masca numita duritate dar numai pentru a ne proteja.
Sunt mereu pusi pe shotii si stiu sa faca atmosfera. 
Sunt echilibrul realizat alaturi de mamicile fantastice.
Ne ocrotesc chiar si de la distanta si  chiar daca la randul nostru devenim parinti.  
Super tatiicii sunt implicati si rabdatori, sunt mereu alaturi de noi si ne suporta cu bunele si relele noastre. 
Sunt niste personaje de poveste, intre gingasul Fat Frumos si fortosul Popeye Marinarul. 
Sunt fiinte dragi si prietenoase si iubibile (cum zice cantecu'), niste sensibili in haine de duri. 
Tatal meu (alintat Titi, Tuti, Tatulici si cum imi mai vine mie la gura), ca intotdeauna ai tai sunt cei mai cei de pe lumea asta si asa e firesc sa fie, este un asemenea super tatic. Ghici cine mi-a cumparat primi bocanci sau primele sandale cu toc, cine venea la sedintele cu parintii ca sa afle ultimele mele sugubetenii? Cine ar putea fi un sfatuitor mai bun in materii vitale (pentru mine cel putin) precum urmatoarea calatorie sau cel mai bun aliat in a face o surpriza celor dragi? Cine ar putea fi mai cald si mai dulce decat un munte de om cu un suflet cat Casa Poporului? Pai, Super-Titi, cine altcineva! 
Sincer, imi doresc ca oricine de pe lumea asta sa aiba sentimente frumoase si curate fata de parintii sai, mamici si tatici deopotriva. 
Eu una imi ador parintii si le sunt recunoscatoare pentru ceea ce sunt astazi. Si daca intr-o zi copilul meu ma va iubi si pretui la fel, ma voi considera un parinte tare norocos! 
In "conclusion", iubiti-va taticii, iubiti-va familia si ramaneti uniti indiferent de distante, indiferent de orice aparente bariere si nu va sfiiti sa le aratati si sa le spuneti ce sentimente aveti pentru ei!        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu