miercuri, 29 mai 2013

Alte multumiri

Stau foarte prost cu timpul zilele astea. Si cu netul de altfel! Ce fac, ce nu fac… parca tot nu o scot la capat cu multimea de lucruri pe care le am in plan. Nu caut justificari si nici nu am scuze… e cazul si vreau si simt sa le multumesc prietenilor nostri dragi pentru ca au fost alaturi de noi intr-una din cele mai speciale si mai de suflet zile. Si, cum nu sunt cuvinte sa descriu exact ce as vrea, o s-o fac un pic altfel. Asadar din toata inima:

“Dlagii mei bunici, matusi, unchi, nasi, fini si finutzi, plieteni ai lu’ mami si ai lu’ tati,
Inca sunt putin bulvelsata (da, stiu si cuvinte din astea) de evenimentele din ultimele zile. Nu plea stiu ce mi s-a intamplat… desi mami a tot incelcat sa imi explice. M-am tlezit intl-o dimineata si mami ela foalte agitata si alelga plin casa si eu nici nu mai puteam s-o ulmalesc cu ochisolii mei mici. Tati tot ii spunea sa se calmeze, dal mami… asa e ea… se stleseaza din olice… cica e “sentimentala si emotionala”… nu stiu ce-o mai fi insemnand si asta! Ne-a imblacat pe mine si pe Ali flumos… si apoi s-a supalat ca Ali si-a sifonat lochita, ial eu am scuipat un pic pe bluzita… desi eu nu am scuipat, am vlut doal sa spun ceva si nu mi-a iesit. Apoi imi tot zicea sa mananc ca s-a si facut ola sa plecam… dal eu de ce sa mananc?!? Mai bine sa plecam pentru ca imi place tale la plimbale!

Asa ca am plans un pic de nelabdale si apoi in sfalsit am mels cu mami si cu tati si cu Ali… nu stiu unde am mels! Ela o cladile male si ela multa lume. Si toti se uitau la mine si ladeau si imi ziceau sa lad si eu. Pe cei mai multi ii cunosteam ca i-am mai vazut. Dal n-am plea las la ei… am fost doal culioasa. Altii cica au venit acolo sa ma cunoasca pe mine. Selioooos??? Pai eu cledeam ca Ali e mai vedeta asa! Dal mi-a placut sa ma uit asa la toti si sa ii vad cum fac tot felul de fete calaghioase. Mi-a placut pana la un punct! De ce m-ol fi dezblacat si de ce m-o fi bagat domnu’ ala asa in apa??? I-am zis ca e cam ulat un pic, dal n-a stat sa ma asculte! Oamenii mali inca nu ma asculta… de-aia i-am si zis lu’ mami sa sclie si sa tlansmita toate astea ca sa stie lumea ca am si eu ceva de spus.

Nu vleau sa scliu tot ce am vazut pentlu ca nu plea am inteles eu multe. Si am si cam dolmit. O sa-mi mai explice mami cand o sa fiu mai male. Doal stiu ca am vazut in doua zile multi oameni cale ma iubesc pe mine… si pe Ali si pe mami si pe tati. Si elau toti emotionati si veseli… si eu cled ca elam mai putelnica decat ei! :) Desi nu e lau sa iti vina sa plangi de buculie. Lu’ mami ii venea sigul! Si sunt si mai geneloasa! Pai i-am lasat pe toti sa se joace cu Ali… ca ea e mai sensibila un pic de la o vleme! Si olicum, stiu ca toti oamenii astia din viata noastla au atata dlagoste cat sa ne iubeasca pe amandoua… deci eu si Ali o sa fim meleu sulioale bune si o sa impaltim totul.
Ma lungesc la volba… ca as avea asa multe de spus! Dal cel mai mult vleau sa spun ca ii iubesc si eu pe toti si la multumesc tale-tale si din inimioala mea ca au venit acolo pentlu mine. Si multumesc flumos si pentlu tot ce mi-au adus… pentlu ca sunt nolocoasa si din cale-afala de bogata la sufletel.

Si iau o pauza acum pentlu ca am obosit… si vleau sa si molfai un pic la noua mea plietena Neglutza! Levin!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu