marți, 21 mai 2013

La multi ani mie! :)

Nu ca n-ar avea cine sa imi spuna! Nu ca n-as avea ce sa imi doresc si sa imi urez! Dar anul asta am fost asa prinsa, ca nici nu am simtit ca a venit ziua asta! Deci nu mi-am facut planuri, nu am cerut cadouri - cu exceptia unuia pe care l-am nominalizat cu tinta directa acum vreo 2 luni! :) Asta nu inseamna insa ca nu vreau sa fie speciala!

Eu mereu imi doresc rochite, pantofi, genti, carti, flori, cercei, prostioare de bucatareala... mai nou bratari... Cred (si sper ca asta cred si altii) ca sunt genul de persoana careia nu e deloc greu sa ii iei un cadou. Nu e un apropos ca astept cadouri, sa nu fiu inteleasa gresit! :)) Dimpotriva! Ceea ce vreau sa spun e ca simt ca am totul. Am o super familie, am prieteni minunati, am sanatate, am noroc, am planuri, am ajutoare, am confidente care ma asculta si ma sustin... Am si agitatie, haos, harmalaie, stres, nebunie, oboseala, mereu ceva de facut, mereu crize de timp. Am zile bune si zile mai putin bune, momente de panica si momente de incredere totala, momente de energie si momente de epuizare, momente de ras si momente de tipat la oricine se gaseste in raza vizuala. Si am si dureri de stomac aproape zilnice... din nou!!! :) Chiar am totul si de toate! Si ideea e... n-as schimba nimic! Si nu-mi doresc decat sa imi fie tot asa, cu oamenii pe care ii am in jur, nu-mi doresc decat sa ii iubesc pe toti la fel de mult si sa dam pe din-afara cu totii de sanatate. Ca in rest crizele trec, faptele se mai repara, vorbele zboara... si la final suntem cu totii mai uniti si mai puternici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu