vineri, 10 mai 2013

2013

Stateam si ma gandeam ca sunt foarte multe femei insarcinate in jurul meu. Mai mult sau mai putin apropiate mie, toate ma fac sa ma simt foarte bogata. Pentru ca a avea copii in jur inseamna pentru mine o bogatie fara margini.

Cred ca e cel mai productiv an din cati mi-aduc aminte. Sa nu mai spun ca si Kitty a mea e nascuta tot in 2013. Si 99% dintre bebeii deja proiectati urmeaza sa se nasca tot anul asta. Sa mai zica ceva superstitiosii care stramba din nas la 13-le din coada! In plus, indraznesc sa sper si imi doresc sa mai aud sau sa mai vad mesajul "Sunt insarcinata!" inca de cateva ori pana in decembrie. Nu ca sa fie treaba treaba sau sa realizez cine stie ce record, ci pentru ca ma bucur sa stiu ca multa lume isi doreste copii, pentru ca am prietene foarte dragi care au visul asta in topul topurilor lor personale.

Iar visul meu e sa ii adun pe toti langa fetele mele, sa le organizez petreceri in pijamale in week-end-uri, sa le fac prajituri si sa ii las sa intoarca toata casa cu fundul in sus, sa ii rasfat in timp ce parintii lor isi iau 2 zile libere pe unde vor ei, sa ma bucur de bucuria lor, sa ma molipsesc de la veselia lor si sa ma reincarc cu energia si tineretea lor.

Am deja o serie de monstruleti dragi, cativa pe care Arina ii pomeneste zilnic si pe care i-ar vrea langa ea non-stop. Sunt, recunosc si elementele mele de santaj prin care o mai determin sa fie cuminte! :)) Dar sunt mai ales minuni si miracole... si cu cat se strang mai multi, cu atat mai bine! Doamne-ajuta, fetelor! Abia astept sa vad cat mai multe burtici cu zambarici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu