sâmbătă, 7 aprilie 2012

Targul de Florii de la Muzeul Taranului Roman (2012)

De cativa ani am facut o traditie ca in preajma Floriilor sa vizitam Targul de profil gazduit de Muzeul Taranului Roman.
Desi am depasit momentul cand tot ce era expus acolo parea surprinzator, am observat cu placere ca in fiecare an apare cate un elemen nou care face sa ma intorc cu drag.
Fie ca esti in cautarea unor obiecte traditionale sau specifice Sarbatorilor Pascale, fie ca doresti sa iti clatesti ochii si sa evadezi de cotidian sau pur si simplu vrei sa tragi niste poze, Targul de Florii este unul dintre locurile potrivite.
Nu am multe de povestit despre acest eveniment pentru ca experienta trebuie si merita traita personal, dar va pot impartasi impresiile mele prin cateva fotografii de la fata locului:
 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu