duminică, 22 aprilie 2012

Bilant de saptamana

S-a incheiat o saptamana plina – energica si pozitiva. Am facut o groaza de lucruri si am avut numeroase iesiri/intalniri. Nu stiu cat s-a nimerit asa, imi place sa cred ca am si planificat bine… si nu ma refer neaparat la mersul la dentist sau la ora la cosmetica. Am facut atatea incat mi se pare ca am trait echivalentul unei luni intregi. Iar procentul de insuccese, tragand linie, a reiesit foarte mic… si sunt lucruri ce pot fi reportate. Daca nu au iesit, inseamna ca nu a fost momentul lor sau ca, atunci cand vor iesi, vor compensa.

Ma simt bine si mandra ca am reusit sa impart timpul, as zice ca in mod egal, intre copil si restul (mers la serviciu, rezolvat treburi, cumparat cadouri etc. Ai mei au fost cel mai mare ajutor si fara ei nu as fi reusit atatea. Parca sunt la Oscar!!). Si mai ales ma bucur ca in 5 zile din 7 am reusit sa revad o gramada de lume, oameni pe care ii am in agenda la cel mult doua saptamani si oameni pe care ii intalnesc poate o data sau de doua ori pe an, din intamplare sau nu, in saptamana asta mai mult ultima varianta decat prima.

Senzatia pozitiva se datoreaza negresit si faptului ca m-am simtit grozav in compania acestor oameni. Cei pe care ii frecventez des, e clar, imi merg de minune la suflet si, constient sau nu, ii caut mereu. Uneori prea insistent cred (saracii de ei!). Cu ceilalti poate vorbesc des, dar nu ma vad, despre altii poate aflu ce mai fac de pe Facebook sau prin intermediul altor prieteni… pur si simplu asa pica intr-un fel cartile sa nu ne intersectam mereu. Asta nu inseamna ca nu ii apreciez. Ba chiar, fara prea mult efort, pot sa spun ca sunt oameni speciali, amuzanti, interesanti, talentati, inteligenti, de viata, sensibili, deschisi. Sunt de fapt norocoasa ca toata saptamana asta am avut de-a face cu oameni unul si unul, ca am mers in locuri foarte dragute, ca am aflat si am invatat lucruri, ca am aflat vesti bune, ca am petrecut clipe frumoase.

Doamne-ajuta ca de maine sa inceapa o saptamana la fel pentru toata lumea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu