luni, 22 noiembrie 2010

Ce mai zi!

Nu judecati parintii dupa copii! Recunosc ca eu am facut-o de multe ori. Mai vedeam copii rasfatati in diverse imprejurari si de fiecare data ziceam ca parintii sunt de vina daca nu ii pot stapani. Si cumva acum cred ca platesc pentru asta. Mi-a venit randul sa nu imi pot stapani odrasla. :))
La 9 luni si jumatate se pare ca Arina stie foarte bine ce vrea... sau mai bine zis, ce nu vrea. Iar metodele mele, de la cele corecte la cele mai putin corecte, de la cele simple la cele disperate, au cam esuat in ultimele zile. Si trebuie sa admit ca azi m-am dat batuta de tot. Am lasat-o sa nu mai manance si nici nu am mai facut curat... pentru a 4-a oara. Cand ma uit sau aud cum mananca alti copii, ma simt o mama denaturata.
Hm! As fi vrut sa scriu despre altceva azi... Dar cred ca am obosit mai mult decat daca as fi stat 12 ore la serviciu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu