miercuri, 1 septembrie 2010

1 septembrie

Prima zi de toamna! Intotdeauna am urat-o. Iar pe asta de acum, fiind atat de friguroasa, o urasc si mai mult. Si o urasc mai mult pentru ca e atat de prezenta, normal. Nu, nu ma bucur ca s-a racorit si nu ma bucur ca s-au dus caldurile. Le preferam fara discutie pentru ca mi se pare groaznic sa imi fie frig. Totul pana la frig! Si totul pana la lipsa de soare! Lipsa soarelui ma deprima. Si acum sunt imbufnata pentru ca stiu ca pana la primavara n-o sa mai functionez normal. Cred ca spun lucrurile astea in fiecare an... dar am dreptate, nu? Ii place cuiva toamna? Se termina concediile si vacantele si e tare greu inapoi la munca sau la scoala. Bine, in momentul asta la mine nu se aplica nici una, nici alta, dar sunt solidara cu cei care sufera din cauza asta. :))
Serios acum... sunt total, complet si iremediabil anti-toamna. Putem sa facem ceva sa o eliminam? Bine macar ca imi aduce strugurii... aia albi. Sunt topita dupa ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu