miercuri, 5 februarie 2014

Recuperand

Cu ceea ce am mai facut, am mai creat, am mai realizat. Doar asa un pic... dupa posibilitati. Ca prea am ramas in urma. Daca tot sunt in concediu, ma grabesc sa scriu, sa fac poze, sa descarc poze, sa aranjez poze, sa mai povestesc una-alta. Daca tot ma trezeste "cuca" mea la 6 dimineata, iar "huhureza" se culca la 11... Mai scriu doua cuvinte, mai alerg dupa una, mai pun o poza, mai fac un piure, o supa ceva, mai urc scarile repede ca s-a trezit cealalta, mai bag o rufa la spalat... Luni ma duc la serviciu sa ma odihnesc un pic musai!!!

Si ca sa si explic un pic... 

Dragostea e pe toate usile la noi in casa!!! :))



Arina e fan "Art Attack"! Si asa s-a gandit ea sa construiasca un urs.



Buburuza si ziua Mariei. Pentru ca ziua Mariei a fost si va ramane un reper!


Boacanele au si consecinte uneori...


Deocamdata vor sa se faca bucatarese.


Zeci de jucarii... si tot se bat pe ele!!!


Doua matze si un tort.


Si aici faceam lectii pentru "cap destept" la 11 noaptea. Eu ma rugam de ea sa mergem la culcare, ea insista sa terminam. Tare sunt curioasa daca o s-o tina tot asa pana termina liceul!!! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu