miercuri, 12 februarie 2014

Hi-hi-hi!

"Sa stii ca vin si cu spancientii mei. Ca sa ma ocup de ei!"

"Hai la pipi!
Te-a prins Kitty!" Asta e o poezie!!!

"Ichide usa si stati acolo ca vin imediat!"
"Stai sa il ies pe Toby si o inchid!"

"Aaaa, m-a udat Kitty cu cabluc. M-a balosat!"

"Hopa-hopa, Tenelopa!!"

"Asta e un pătrat, asta un triunghi si asta un ormb."

"Sa știi ca, dacă nu ești cuminte, nu vom te serba!"

"Sa-mi iei apa sus ca o sa mi-e sete!"

"Au, genunchiul meu!!!"
"Genunchiul tau beteal??"

"Mami, sint intranspirata rau!"

"Mami, ce înseamnă răcit cobz?"

"Cum se cheamă, Ari calul ăla cu corn in frunte?"
"Ihorn!"

"Lupul ăla mic era deja lup si s-a consumat in vulpe."

"Când mai creste, mami Kitty mare?"
"Creste. De ce?"
"Ca sa se joaca corect."

"Mamiiiiii, ia-o pe sor-ta de aici!"
"Sor-mea sau sor-ta?"
"Exact! Sor-ta!"

"Vreau paste. Imi faci? Si spaghete si spriralute!"

"Ai dat pe masa, Arina!"
"Nu eu!!!"
"Dar cine?"
"Lingurita!"

"Are mama doua fete..."
"Da, si pe cea cumintica o cheama Arinuca si pe cea rasfatica Katerina!"

"Hai, da-i bataie si mananca!"
"Ce inseamna da-i bataie?"
"Sa mananci mai repede."
"Nu pot! Am doar doua manutze!"

"Mami, a desfacut cineva bateriile lu' tati!"
"Da, cineva Arina!"
"Nuuuu, nu eu!"
"Dar cine?"
"Mamolea, lupu', vrajitoarea... cineva!"







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu