marți, 4 februarie 2014

La multi ani, Kitty!

Mami, mi-a venit ideea. Vrei sa facem impreuna?? Sa ma ajuti sa fac o prajitura si sa facem tort pentru ziua lu' Kitty si sa ii dam sa mananca! Dar ii dam putin. Si nu ii dam partipan! Ii dam doar din ala care a fost la ziua mea la restaurant la Piatra Alba cu Zambarici si cu stea cu mov si roz si mov si roz... Si punem si o printesa lumanare... Suflu eu pentru ea... Si restul de tort mancam noi! Tortul e cu frisca si cu vanilie si cu faina.

Si strigam "Hip, hip, gura!" toti, si cantam cu multi ani traiasca si "Happy Birth" dup-aia, si o pupam... Si pune-i mana la ochi ca sa va aduc cadoul care e... ca nu va zic daca e cadou... Adica e surpriza.
Si vezi ca vin musafirii mei, cum sa nu?? Ca au si ei grija de Kitty ca au cunoscut-o pe Kitty si o stiu pe Kitty.

Si facem o turta pentru Kitty ca sa aleaga ea de pe tava tot ce vrea ea. Ea se gandeste... ca eu nu stiu. Pe urma facem jucare, punem jucariile pe covor si ne jucam. Si la sfarsit ne intindem la soare si ne culcam. Si cand vine tati o sa latra Bubu si o sa ne zica ca a venit, si tati o sa vina pitil-pitil, dar noi o sa il speriem cu obraznicie... adica cu o tipare mare. Si gata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu