luni, 11 noiembrie 2013

Va era dor de perlutze?

"Si purcelusu' mic si-a facut casa din curumizi."

"Sa citim poezia cu iepurasul mic si visitor."
"Visator?"
"Pai da!"

"Construiesc o pusca... sa pusc..."
"Pe cine?"
"Pe cineva?"
"Pe cine cineva?"
"Pe lupii rai."

"Sa nu o pepesesti pe Kati... Niciodata!"
"De ce?"
"E cuminte!"
"Si daca nu e cuminte o pedepsesc?"
"Nu!"
"Ti-e mila de ea?"
"Ihi!"

"Unu, doi, trei, patru, cinci, sapte, noua..."
"Cinci, sase, sapte..."
"Heeei. Lasa-ma! Eu numar in alta limba!"

"Fato, nu mai baga gegetu' in gura ca se inmoaie! Ai grija tu, mami sa nu il baga!"

"Am tort de sapian."
"De ce??? Ce e "sapian"-ul?"
"E o dulciura... si un fruct... si e rotund."

"Cand ne ducem la Ellie sa ne jucam cu papusile alea de spart? Ca la Ellie n-am spart niciodata nimic!"
"Si e cazul sa spargi?"
"Eu nu sparg niciodata nimic. O sa vezi!"

"Bine gandit, Katerina!"
"Ce-a gandit?"
"E, stie ea!"

"Cu ce pasta ma spal acum? Cu Oacafesh?"

Reclama la tv:"Buna, fetelor!"
Arina:"Exact, doamna! Sintem fete!"

Eu catre tati:"De ce te oftici?"
Arina:"Da, tati! De ce esti pofticos?"

"Mami, sa stii ca s-a bucurit Katerina ca i-am lasat jucaria!"

"Ma dai cu crema?? De care e? De galbenus?"
"De galbenele, mami!"

"Eu vreau sa fiu cantacioasa, mami!"

"N-am auzit ce ai spus. Mai spune-mi o data, te rog!"
"Mami, nu esti deloc atenta!!"

"In poza aia o caraghiozeam pe Kitty."
"Ce faceai?"
"O faceam sa rada!"

"Hai sa descarcam pozele din aparat, vrei?
"Daaa... ca vreau sa le vad si eu. Auzi, dar o descarcam si pe Maria care-a fost la noi?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu