vineri, 29 noiembrie 2013

Autocritica

E bine sa ne mai facem si din asta din cand in cand, nu? Eu am cateva calitati majore pe stoc acum. Nu vi le recomand!

Ar fi asa:
- lenea - uriasa! Daca ar fi dupa mine, n-as misca un deget toata ziua. Nu stiu cum se face insa ca nu stau decat alea 6-7 ore pe care le dorm noaptea. Prin urmare... mai am un pic si o iau personal! E un complot ceva impotriva mea!
- ne-rabdarea - a nu se confunda cu entuziasmul! Tocmai! E lipsa aia urata de rabdare, e graba care strica treaba, e primul impuls care da cu bata-n balta...si tot asa... Zici ca sunt rebela!
- tafnoseala - cu varf peste masura! De-aia o fugi toata lumea din calea mea???
- raceala - si nu ca inca imi mai curge nasul. Raceala aia sora cu tafnoseala. Pe fete le pup de lesina. Dar in rest... Bine, nu sunt eu pupacioasa de fel. Sunt cam rece - nu pup, nu iau in brate, nu fac declaratii... Mai bine iau la misto decat sa fiu siropoasa. Si daca tot se apropie Sarbatorile, introspectiv asa, ma simt sora cu Grinch mai degraba. Deci nu asteptati prea multe de la mine in urmatoarea luna.

Mai bine nu mai povestesc! Am zis doar sa pun lumea in tema.

Ah, uitasem! Am si atitudine!!! Asa ca, daca nu sunt bagata in seama, e perfect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu