luni, 23 septembrie 2013

Pfff, ce saptamana!!

Asta care abia s-a incheiat. Sa fi fost din cauza lunii pline? Sper... in ideea ca asta care tocmai a inceput poate e mai buna.

E drept ca pe cea trecuta am si incarcat-o, mai intentionat, mai de nevoie... Dar a intrecut orice asteptari.

In primul rand... Arina a inceput gradinita. Pentru cine nu stie si are curiozitati, a fost surprinzator de bine. In prima zi... am zis ca a fost curioasa, in a 2-a zi am zis ca se plictisise prea rau acasa, in a 3-a zi... dadea semne de oboseala trezitului de dimineata, dar nu-si pierduse entuziasmul. Si inca nu l-a pierdut. Ii place clasa, ii plac copiii, ii place patutul in care doarme, ii plac zambaricii pe care ii primeste premiu si, mai ales, ii place doamna educatoare. Iar eu am observat ca, dupa doar 4 zile, stie lucruri noi. Si ma bazez pe ea sa invete multe-multe pentru ca ea e genul de copil care observa si fura... in sens pozitiv, bineinteles! :)

Reversul medaliei... a mers 4 zile si apoi a racit. Ma asteptam sa o faca, dar parca nu asa repede. Ma asteptam sa imparta si cu sora-sa, dar s-a dovedit ca psihic si fizic nu am fost pregatita pentru 2 bolnavioare la pachet. Acum, adevarul-adevar... sunt recunoscatoare ca raul nu a fost/nu e mai rau. Arina nu mai racise de cateva luni si pana acum, la 7 luni si jumatate ale lui Kate, a fost si zgarcita in a-i impartasi din virusii, microbii si bacteriile pe care probabil le-a mai adunat ea de te miri unde. Asa ca in momentul asta luptam cu o raceala, viroza sau ce-o fi... luptam pe toate planurile si ne consolam ca poate mai castigam ceva imunitate.

N-o sa dau toate detaliile saptamanii trecute. Ar fi prea mult de scris si neinteresant sau nepotrivit de publicat. Si cum e vorba aia, cand incep sa vina... pai vin! Sunt ale noastre si ne descurcam cu ele, chiar daca, pe fond de oboseala si ingrijorare si stres, facem si greseli, mai dam si din colt in colt, ne consumam si o mai luam si un pic razna. Ca pana la urma... se zice de femeile insarcinate ca isi pierd din neuroni... si nu ii mai recapata. Pai sa il vad eu p-ala care sustine asa ceva ca se descurca si tine minte - aia mare 3 picaturi de Vigantol, aia mica 2, aia mare 10 picaturi de vitamina C... dar ii dau si sirop de imunitate care are vitamina C, deci hai sa ii dau o data la 2 zile... si lu' aia mica vreo 6-7... mai scuipa din ele, dar nu-i nimic. Si, daca nu se trezesc amandoua in acelasi timp si una pleaca la gradi, sa tin minte cui cate si ce am dat. Si cea mare sa ia siropul de imunitate si sa tin minte sa schimb flacoanele de vitamina D si C la luna si din siropul ala de imunitate ii dau 14 zile doar celei mari, deci sa tin minte cand am inceput si cand termin si cand trebuie sa reincep. A, si celei mici trebuie sa ii dau si calciu 10 zile... 5 ml... si-aici trebuie sa am grija la date. Si uneia ii pun mereu apa de mare ca e mereu fonfaita (are si ceva polipi) si aleilalte trebuie sa ii pun ser... Si cum e acum cu raceala... Tantum verde si Nurofen si Panadol si Stodal si Vibrocil... si uite cum fac eu reclama la medicamente... Si mai avem prescrise si Omega 3 si 6 si 9 ca vrem copii inteligenti... Cum ma cheama?? Habar nu mai am!! Dar medicamente, doze, greutati, inaltimi, mancaruri indicate si interzise, gramaje... astea fac eforturi sa imi incapa intr-un creier. Ca atata am!

Ari inainte de prima zi de gradi:


Si la sfarsitul zilei:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu