joi, 12 septembrie 2013

Lectia de gramatica

Si alte lectii amestecate! :) De toate pentru toti, pofta buna la ras! Si va rog sa votati favorita!

1 os - 2 oshi;
1 bec - 2 beci;
1 scaun - 2 scaunuri;
1 carticica - 2 carticice;
1 galeata - 2 galete;
1 ceasca - 2 ceascuri.

Ce zice copilul vs. ce inseamna de fapt:
amenda = agenda
cauciuc  = ciubuc
atacut = atacat
sal de balet = ... cred ca e clar...
asibiduri = chestiile care se lipesc.

"Stii pe cine il cheama pe Bobo?"
"Pe cine???"
"Bogdan"
"Se spune:"cum il cheama"!"
"Da, ca e baiat!"
"Pai daca era fata cum spuneai?"
"Pe cine le cheama!"

"Drac de copil ce esti!"
"Nu sint drac!"
"Dar ce esti?"
"Murdarel, cine sa sint??"

"Unde imi e rochia?"
"La spalat."

"De ce, de murdara? Iezact?"

"Imi trebuie alterna!!"
"Sa ce??"
"Sa citesc ca e intuneric!!"

"Of, ma cearta tati ca am facut fumituri in fragerie!"

" Mami, elefantelu' mic plange ca au inchis-o pe mama lui in pusca!"

"Mi-am moriscat mana!"
"????? Adica ti-ai rasucit-o?"
"Daaa."

"Am clame in par. Da-le jos!"
"Nu, nu te spal pe cap acum."
"Ma speli pe langa cap?"

"Nu mai sta pe genunchiul meu, te rog. E batran si e vai de capul lui!"
"Dar ce, genunchiul are cap??"

Dupa o repriza de cublicitate:"Mami, sa stii ca daca cumperi bere, iti da o masina!"

"Da-mi bolu', te rog!"
"Ce sa-ti dau???"
"Bolu'!!! Asa se zice la mingie!"

"Coloana principala, eu stiu de ea!"
"Coloana principala???"
"Da, e asa si asa si-asa... Acolo afara unde a venit domnu' ala sa il ajute pe tati cu groapa."

"Nu mai tipa, te rog!"
"De ce? Ca nu e nimeni surd aici?"

"M-a depepsit tati."
"Adica?"
"Ca n-am fost cuminte."
"Ce inseamna pedepsit?"
"Ca nu mananci inghetata."

"A fost dezastu!"
"Ce inseamna"
"Ca a batut vantu' si a luat tot."

"Aveam o seara minunata."
"Cand?"
"Maine... Sambata... Nu mai stiu."
"Dar ce inseamna?"
"Ca eram fericiti si ne 'ubeam."

"De ce pun astea aici? Ca fiin'ca sa le iau!"

"Vezi ca a dat tataie leaganul cu vaselie... Ca scartaie."

"Ma joc de cand m-am culcat."

"Incerc sa fier cu fierul de calcat."

"Tati, te duci acum pe dus?"

"Te rog sa imi faci ciorba cu laguste."

"Iti masurez capul sa vad daca ai 5 metri."

"Nu vaaaad! Da-te din spatele televizorului!!!"

"Vezi ca la cublicitate au zis de Tom Telecom!"

"Imi faci si mie briose in forma de pipotam?"

Cu lipiciura se lipeste poza pe foaie...
Un volanic e un volan mic...
Cu sulditza se prinde peste...
Un costumac e ca sa il pui pe tine sa faci baie...
O fragerie e o camera cu canapea, cu scaunu' meu, cu copii, cu un oameni mare, cu jucarii, cu puzzeli... si o paturica!
Crapa e... ce ti-am zis din carte...
Paharul de apa... se spala cu apa... pentru ca e murdar de apa...



Un "cocosh":

... doua "cocoashe":



"Katerina, inceteaza! Mananca iaurtu'!"
"Tu mananci iaurt, ma?"
"Ma?? Eu??? Eu nu sunt ma!!"
"Dar cine esti?"
"Arinuta Pufarina!"

Si cireasa de pe tort... pe care nu stiu la ce sa o incadrez: "Am dat pe canapea, fir-as!!!!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu