luni, 2 septembrie 2013

Pentru Theodora, Ileana si Cosmin

Ati observat cum va incarca cu energie pozitiva oamenii frumosi? Sau mai degraba de liniste, de starea aia de bine in care ai ramane la nesfarsit, de voie buna si de relaxare, de senzatia ca ai vrea sa ingheti momentul si sa il faci sa dureze si sa dureze si iar sa dureze?

Ati observat ce gust are cafeaua, o banala cafea bauta la palavre cu oameni calzi si optimisti si luminosi? Oameni care te fac sa te simti in centrul atentiei desi ocazia, in mod evident, nu e despre tine?

Imi plac la nebunie botezurile. Pentru ca sunt cu si despre copii. Imi place sa ii vad cu tot cu reactiile lor autentice - de la nedumerirea celui care o "pateste" in ziua respectiva si indarjirea cu care cere tuturor sa fie lasat/a in pace, pana la curiozitatea si entuziasmul celorlalti si la faptul ca si ei se simt importanti. Intotdeauna sunt imbracati frumos (si se murdaresc repede!), intotdeauna exista surprize si pentru ei, intotdeauna adultii se molipsesc de la veselia lor, intotdeauna ei se rasfata si tu, om mare, esti tentat sa dai in mintea lor. ;)

Nu am stat la petrecerea de la botezul Theodorei, dar atat cat am reusit sa participam, ne-am bucurat de oamenii pe care, din pacate, nu ii vedem destul de des, de cadrul primitor, de soarele de vara tarzie (pentru ca e adevarata vorba aia "Da Dumnezeu si dupa sufletul omului."), ne-am bucurat de emotii, de mandria justificata a parintilor si bunicilor care cresc copii frumosi, de faptul ca, atunci cand ai copii in preajma, te simti obligat sa dai ce ai mai bun si mai onest. Ne-am bucurat mai ales sa vedem ca se construiesc amintiri frumoase pentru printesa cea cuminte si toti ai ei.

Si nu, nu sunt subiectiva, nu-mi ridic prietenii in slavi. Dar nici nu fac rabat la cuvinte atunci cand imi place ceva. Iar barometrul care indica cel mai fidel ca ceea ce spun e corect e, bineinteles, Arina. Ea a fost chiar in largul ei, ea a fost cea care, inainte sa urce in masina la plecare, a avut de zis: "Mami, cand mai venim aici? Eu vreau sa mai venim aici!". E o nota maxima asta! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu