marți, 24 septembrie 2013

Eindhoven si Utrecht

Aceste doua orase le-am descoperit intamplator, erau pe lista noastra de "poate" ajungem si pe aici daca timpul ne permite. 
Totusi, desi ne urcasem in tren sa ajungem la Maastricht care se afla la 3 ore distanta de Amsterdam, am fost opriti intr-o gara "obscura" (glumesc pentru ca gara orasului al carui nume nu am fost in stare sa il retin era foarte normala, desi micuta) pentru ca undeva pe drum avusese loc un accident si nu se stia cand vom ajunge la destinatie. Am decis astfel sa facem cale intoarsa si sa profitam de biletul all day long pe care il aveam pe traseul respectiv ca sa vizitam Eindhoven si apoi Utrecht.
Niste orase dragute si primitoare, dintre care cel din urma ne-a placut cel mai mult pentru faptul ca era cochet si evoca noul si vechiul in acelasi timp. 
Peste tot am bifat minim o cafenea sau un restaurant pentru a testa savoarea locala, marturiile gasindu-se intr-un post din luna august.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu