luni, 18 iulie 2011

Cand 3 poate insemna 7

Imi place mult sa imi petrec timpul in compania celor dragi.
Am avut parte de doua weekend-uri consecutive tare frumoase si planuiesc sa o tin tot asa.
Acum 2 saptamani am fost la Focsani sa o sarbatorim pe Mama Kety, cea mai dulce, blanda si adorabila bunica din cate exista. Evident ca la noi, orice vizita la Focsani inseamna o alergatura intre 2-3 case, mancat toate bunatatile pamantului si pupat la greu toate randurile de bunici si parinti. Si este bine si frumos, este reconfortant si relaxant.
Ei, iar weekend-ul acesta am facut-o lata de-a dreptul – asta cu precizarea ca weekend-ul a inceput de joi la h15.10 cand am plecat de la birou!
De anul trecut mi-am propus sa nu mai incurajez turismul romanesc si sa nu mai vizitez litoral nostru, in favoarea celui bulgaresc, cel putin pentru weekend-urile mai mult sau mai putin prelungite.
Printr-o anumita conjuctura, am ajuns insa la Neptun! Aceasta este statiunea mea de suflet de pe la noi. Desi nu se compara cu cea din amintirea copilariei si adolescentei mele, inca mai trezeste o urma de nostalgie in sufletul meu. “Concediile” cu ai mei, pizza de la Terasa Tineretului, serile festive, hamburgerii de la 3 noaptea, Why Not-ul, cea mai frumoasa camasa de noapte pe care am primit-o vreodata, primul rasarit de soare, in reluare, doar pentru noi.
Pot spune ca a fost tare bine! Compania a fost desavarsita, am inotat, am baut, am mancat, am palavragit, am pus tara la cale, ne-am distrat si cele 3 zile mi s-au parut ca au fost cat o saptamana intreaga pentru ca timpul este atat de elastic pe cat il “intinzi” chiar tu.
Mie una imi place aceasta expandare a timpului si promit sa ma mai tin de de-astea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu