miercuri, 4 mai 2011

Cacao fierbinte

Primavara asta parca-i toamna! Ma si enerveaza! E atata umezeala, incat am numai melci si melcisori prin toata gradina... prin curte peste tot de fapt.
Ca sa ma mai binedispun si sa ma energizez si, nu in ultimul rand, sa ma incalzesc, mi-am facut o cacao suuuper buna. Am gasit reteta intr-o carte si mi s-a parut foarte rapida. Si anume: o lingura de cacao, 2 lingurite de zahar, preferabil brun, un sfert de lingurita de scortisoara si un varf de nucsoara amestecate si topite un pic cu o lingura - o lingura si jumatate de apa fierbinte. Separat am incalzit foarte bine o cana de lapte pe care am turnat-o ulterior peste amestecul cu cacao. Si gata! Reteta zicea si de jumatate de lingurita de esenta de vanilie si de un strop de esenta de migdale. Dar eu nu am simtit nevoia sa le mai pun si pe-astea... scortisoara si nucsoara fac o treaba suficient de buna.
Recomand la ora asta o cacao fierbinte! Eu una o beau pe la spatele copilului. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu