vineri, 20 mai 2011

Motive de bucurie

Timpul, viata si experienta te invata (sau ar trebui sa te invete) sa ajungi sa te bucuri de ceea ce ai, la present tense. Altii mai luminati ca mine au sintetizat acest lucru in 2 cuvinte: carpe diem.
Asa ca de dimineata am facut abstractie ca a trebuit sa ma trezesc inainte de ora 7 sa ma duc la munca cea de zi cu zi si am incercat sa ma bucur de fiecare clipa ce mi-a fost oferita mai ales si pentru ca stiam ca se anunta un week-end de pomina in Delta.
Deci am o sumedenie de motive sa ma bucur:
este soare si frumos, balerinii nu mi s-au stricat de la ploaia de ieri desi luasera multa apa la bord, o sa am parte de o zi scurta la serviciu, am scapat de tema la engleza, raportul este aproape gata, o sa ma revad cu ai mei, o sa mancam, bem si o sa ne veselim, o sa am ocazia sa imi testez pentru prima oara outdoor noul meu aparat foto (=mai mult material pentru blog!).
Asa ca traiasca motivul, oricare ar fi aceasta si sa ne bucuram de fiecare clipa traita din plin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu